Tapasin miehen johon olen nuoruudessa ollut hyvin rakastunut, asuimme samassa pikkukaupungissa Pohjanmaalla ja olimme luokkatovereita.
Ei se tunne 40 vuoden jälkeen mihinkään ollut hävinnyt, hänellä on sama tunne. Mitä mieltä olette, voiko vielä tässä iässä rakastua tai onko meidän tapauksessa vain kysymys nuoruudenaikaisesta rakkaudesta jota emme silloin saaneet elää päätökseen. Kurja juttu mutta nyt hän on naimisissa eikä halua erota, ja voimme tavata hyvin harvoin, asumme eri paikkakunnilla.
Voiko vielä rakastua 60+ iässä?
68
6513
Vastaukset
- kokemusta on
Jospa olet vain rakastunut siihen kesken jääneeseen rakkauteen? Koska toinen osapuoli on aviossa ja haluaa pysä siinä, anna jutun olla. Etsi jotain ihan uutta.
Pohjanmaalaiset ovat hitaita päättämään. Mahdollisessa avioliitossa varmaan tarvitaan puuseppää.
- ikää katso
Emmekä me muut voi tietää onko tuo rakkautta, vai pakoa.
Sinulla yksinolosta, hänellä hetkeksi avioliitosta?- Niinistölläkin
kuusikymppisenä kolmikymppinen morsian.
Luulenpa että hämnellä on vanhempia omia lapsia mitä tuleva vaimo. - 1943
Niinistölläkin kirjoitti:
kuusikymppisenä kolmikymppinen morsian.
Luulenpa että hämnellä on vanhempia omia lapsia mitä tuleva vaimo.tuntunut, jos tyttäreni olisivat esitelleet Saulin tulevana vävypoikana? Hyvä mies, toivottavasti saa pari tyttöä joukon jatkoksi.
- päin!
1943 kirjoitti:
tuntunut, jos tyttäreni olisivat esitelleet Saulin tulevana vävypoikana? Hyvä mies, toivottavasti saa pari tyttöä joukon jatkoksi.
Mulla on miniä, joka on kymmenen vuotta nuorempi, kuin minä.
Luin hymystä, siinä 62v nainen on aviossa 35v miehen kanssa, Ivalossa asuvat, ja onnellisia kertoivat olevansa.
Naisen appivanhemmat ovat nuorempia, kuin nainen.
Että kyllä nykyisin noinkin päin.
- ikai
Kyllä voi,itselläni kokemusta jäätyäni leskeksi löysin uuden toisen lesken ensimmäisellä tanssiresullani.Empä olisi uskonut,aivan samalta tuntui kuin nuorena rakastunut.Olemme asuneet yhdessä jo lähes kymmenen vuotta.Sinun tilanteesi on kyllä aika vaikea,mutta tunteille ei voi mitään,tuohon nyt ei ole mitään viisasten kiveä.Kehottaisin nauttimaan jokaisesta hetkestä.
- vanhuuden -
hourailua, kun olet yksin takerrut pieneenkin oljenkorteen lohtua etsien,älä sotke kenenkään vanhan ihmisen parisuhdetta hourailullasi elämä muutenkin on vaikeaa ja kivulisata vanhana, jos kaipaat läheistä ihmis suhdetta mene seurakuntaan ,tai pelastus armeijan porukoihin löydät oman rakkaus suhteen yhtä kiihkeän ja vielä antoisamman eikä kenenkään toisen omaa, ja tietääkseni SPR on myös ystävä palvelua , yksinäisiä hyviä ihmisiä kyllä löydät, ei kai sinulla alitajuisesti ole tarve kilpailla yleensäkkin toisten naisten miehistä,aina ihmiset ei tajau tyhmää käytöstään eikä syitä niihin.
- sanoisin
Älä tee itsellesi tästä kaihomieli-ongelmaa. Jos ja kun toinen on naimisissa eikä halua erota, niin se siitä sitten. Näin on kaikkien kannalta varmasti parempikin.
Tällaiset vanhat koulukaverit ja muut nuoruusajan ystävät ja jopa "rakkaudet" ovat kivoja olemassa, pidetään heidät vain ystävinä. On kuitenkin kiva tunne kun jossain on joku joka lämpimästi minua ajattelee, eikö vaan? Nauti siitä ajatuksesta. Älä ihmeellä ala perässä roikkumaan - sellaiseen tahtoo olla itse kullakin taipumuksia - järki käteen!
Elä siis omaa elämääsi, älä roikota mukana nuoruushaihattelua ainakaan konkretian tasolla. Mahdottoman asian uikuilu ei muuta kuin tekee surulliseksi...
Reipasta ja Iloista Uutta Vuotta! - anna mennä vaan
Itsekkin juuri 60 täyttäneenä tunnen samoin,kohde on myös "varattu"-mut mitä mä siitä välitän..
En haluakkaan häntä omaksi,vain viettää lämpimät hetket hänen kanssaan silloin tällöin,en roiku,enkä liiemmin haikaile,tidän että hän ottaa yhteyttä kun voi,ja voinhan antaa pienen vinkin,et ois halipula.
Uusiosinkkuna en haikaile pysyvästä olotilasta kenenkään kanssa,saapahan pitää muitakin ystävyyssuhteita yllä aivan vapaasti,eihän niistä tarvitse kenellekkään huudella,eikä myöskään hänellekkään...olenhan vapaa tekemään mitä lystään!
Mitä silmä ei näe-sitä sydän ei sure...
Ja Oikein Hyvää UUTTA VUOTTA!!
(myöskin ajatuksen moralisoijille)- onnenonkijat
ja toisten avioliitoille kateelliset välistävetäjät ovat säälittäviä. Mitä luulet saavasi, olet vain hetken tyydytyksen välikappale.Kun kuolema akaa kolkuttaa, pitää saada elämänmakua tuolla tavoin, taitaa olla ihan saippuasarjoista opittua!
En kaipaa toivotuksiasi, et tiedä mitä hyvä elämä sisältää. - naisena ymmärtää
käytöstäsi, ei tulis mieleenkään sotkea avioliittoa eikä mennä sänkyyn vetovoimasta huolimatta, puistattaa ajatuskin, että miehellä on jo vaimo kuinka voisin mennä TOISEN NAISEN MIEHEN KANNSSA sänkyyn, kyllä seksi kumppanin täytyy olla minua varten, taidat pitää sikalassa asumisesta , siellä haisee ja pahalle, hyi helvetti.
- katsomassa
naisena ymmärtää kirjoitti:
käytöstäsi, ei tulis mieleenkään sotkea avioliittoa eikä mennä sänkyyn vetovoimasta huolimatta, puistattaa ajatuskin, että miehellä on jo vaimo kuinka voisin mennä TOISEN NAISEN MIEHEN KANNSSA sänkyyn, kyllä seksi kumppanin täytyy olla minua varten, taidat pitää sikalassa asumisesta , siellä haisee ja pahalle, hyi helvetti.
tuolla iskuri-treffeillä, miten siellä miehet hakevat vierasta. Joku pula niillä vissiin on.
- sikalat -
onnenonkijat kirjoitti:
ja toisten avioliitoille kateelliset välistävetäjät ovat säälittäviä. Mitä luulet saavasi, olet vain hetken tyydytyksen välikappale.Kun kuolema akaa kolkuttaa, pitää saada elämänmakua tuolla tavoin, taitaa olla ihan saippuasarjoista opittua!
En kaipaa toivotuksiasi, et tiedä mitä hyvä elämä sisältää.pitää nykyään rakentaa kilometrien päähän normaalista asutuksesta, pahan hajun takia,HA HAA HAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, että jatka harrastustasi vaan.
- edellinen...
onnenonkijat kirjoitti:
En kaipaa toivotuksiasi, et tiedä mitä hyvä elämä sisältää.muuten tiedät? En ole tippaakaan kateellinen,en välistävetäjä,mies paremminkin....(hah)!
Saan just sitä mitä haluan,hyvää seksiä,hellyyttä,läsnäoloa,tiedän sillä hetkellä sen olevan juuri sitä mitä se on,itse olen se joka juuri sitä haluan.
En tyrkytä itseäni,se vain tapahtuu just niin-ilman ehtoja ja tulevaisuutta...
Kenties,kenties......joskus,jotain muuta,jos Luoja suo----meidän tapauksessa..
- mutta jätä
nuo ukkomiehet rauhaan.Etkö ole vielä kasvanut aikuiseksi naiseksi.Se mitä olet kokenut 40 vuotta sitten on ollut sitä nuoruuden rakkautta,se on elettyä aikaa sinullakin,taaksejäänyttä elämää.
En ymmärrä rakkautesi kohteenkaan käytöstä,avioliitossa ja vielä käyttäytyy kuin pojankoltiainen.
Onko teiltä joiltakin 60 naisilta jäänyt himonne tyydyttämättä aktiivisen elämän aikana kun pitää vielä kypsässä iässäkin juosta patukan perässä ja puhua muka rakkaudesta.Onko niin,että eronneet,leskeksi jääneet tai muuten ihmissuhteisiin pettyneet naiset ovat niitä vaarallisimpia yksilöitä hajottamaan muiden avioliittoja.Pistä nimimerkki jarru päälle ja hae seurasi muualta kuin toisten parisuhteista.- maija-inkeri
Etsin koko ajan vapaata miestä itselleni mutta en ole vielä onnistunut löytämään. Teen kovasti töitä tämän eteen, käyn tansseissa ja baareissa ja täällä netissä.Yritän unohtaa tuon nuoruuden rakkauden, mutta en saa sitä mielestäni. Tämä on eräänlainen pakkomielle. Toisin kuin luulette ei meillä ole seksisuhdetta, vain vähän hellyyttä. Luulen että jos tuota nuoruudenrakkautta ei olisi en olisi niin kiinnostunut miehistä ylipäänsä vaan keskittyisin perheeseen, ystäviin ja harrastuksiin.
- 1943
maija-inkeri kirjoitti:
Etsin koko ajan vapaata miestä itselleni mutta en ole vielä onnistunut löytämään. Teen kovasti töitä tämän eteen, käyn tansseissa ja baareissa ja täällä netissä.Yritän unohtaa tuon nuoruuden rakkauden, mutta en saa sitä mielestäni. Tämä on eräänlainen pakkomielle. Toisin kuin luulette ei meillä ole seksisuhdetta, vain vähän hellyyttä. Luulen että jos tuota nuoruudenrakkautta ei olisi en olisi niin kiinnostunut miehistä ylipäänsä vaan keskittyisin perheeseen, ystäviin ja harrastuksiin.
surrut pois tuota rakkautta, niin tein itse? Näitä kolmiodraamoja on mm. Tuulen viemää-kirjassa. Minua ei enää vaivaa ensirakkauteni, vaikka surin hirveästi, kun kohde ei välittänytkään minusta.
- maija-inkeri
1943 kirjoitti:
surrut pois tuota rakkautta, niin tein itse? Näitä kolmiodraamoja on mm. Tuulen viemää-kirjassa. Minua ei enää vaivaa ensirakkauteni, vaikka surin hirveästi, kun kohde ei välittänytkään minusta.
mutta minulla ei ollut ketään jonka kanssa puhua asiasta. Tämän nuoruuden rakastetun kanssa emme oikeastaan koskaan puhuneet asiasta, eikä minulla ollut ketään ystävätärtä joka olisi ymmärtänyt. Ympäristö jotenkin hyväksyi tämän välirikon kyselemättä mitään. Nyt olen puhunut psykoterapeutin ja luottoystävättären kanssa, mutta näin pitkän ajan jälkeen asian käsittely keskustelemalla ei enää oikein toimi. Mielestäni olisi ollut paras vaihtoehto nyt elää lyhyt rakkaussuhde tämän miehen kanssa, jonka jälkeen olisimme molemmat vapaat toisistamme ja hän voisi palata vaimonsa luokse turvaan.
- tavallinen nainen
maija-inkeri kirjoitti:
mutta minulla ei ollut ketään jonka kanssa puhua asiasta. Tämän nuoruuden rakastetun kanssa emme oikeastaan koskaan puhuneet asiasta, eikä minulla ollut ketään ystävätärtä joka olisi ymmärtänyt. Ympäristö jotenkin hyväksyi tämän välirikon kyselemättä mitään. Nyt olen puhunut psykoterapeutin ja luottoystävättären kanssa, mutta näin pitkän ajan jälkeen asian käsittely keskustelemalla ei enää oikein toimi. Mielestäni olisi ollut paras vaihtoehto nyt elää lyhyt rakkaussuhde tämän miehen kanssa, jonka jälkeen olisimme molemmat vapaat toisistamme ja hän voisi palata vaimonsa luokse turvaan.
psykoterapeutinkin sotket ikivanhaan rakkausjuttuun, taidat olla kyllä sen tarpeessa, jos tosissasi tulet julkiselle palstalle noin kypsymättömiä puhumaan. Teinitkään ei ole noin naiiveja! Taidat vaan jallittaa näitä palstalaisia vastailemaan, moni ihan tosissaan.
SELVÄ PROVO!!! - hyvä oivallus
maija-inkeri kirjoitti:
Varaatte yhdessä hotellihuoneen ja naitte yhden viikonlopun perusteellisesti, jos sitten vielä jää kutina päälle lienee se silloin menoa. Eiköhän se entiselle ihastuksenkin olisi mukavaa. Sanotaanhan että vieras pillu on kullin herkku.
- samanlainen..
juttu. Tapasin nuoruuden ihastukseni samoin 40v. jälkeen. Hän asuu Saksassa ja tuli sukuloimaan. Törmäsimme lentokentällä. Tunnistimme kuitenkin heti toisemme ja sovittiin tapaamisesta. Olen aviossa, ja niin on hänkin. Emme siis voineet vapaasti toistemme luona vierailla. Vuokrattiin lomapaikka viikoksi. Se oli pelkkää naimista. Sitä jaksoi aamulla, päivällä ja illalla. Teiniaikana kaikki oli siinä, että käveltiin käsi kädessä. Nyt ei ollut mitään estoja, pelkkä pohjaton himo. Eron jälkeen sovimme, ettei yhteyttä pidetä, pelkät muistot saavat riittää. Syystä tai toisesta en tunne minkäänlaisia tunnon tuskia. Kaikki meni jotenkin vanhaan piikkiin, otti pelkästään sen, mikä aikoinaan jäi saamatta.
- pojankloppina 40 v
sitten 55 v naikkosen rakastajatar,himojen tyydyttäjä.Kyllä sitä sisään-ulos liikettä riitti.Ajatelkaa,55 v aviovaimo ei ollut kertaakaan saanut orgasmia miehensä kanssa,ollut naimisissa 30 v.Luulen hänen saaneen minulta noiden avioliittovuosien pettymyksen moninkertaisesti takaisin.Voi sitä vaikerrusta:
-ai,ai,ai!
-otanko pois?
-ei,ei,ei!
Että näin. - olit
pojankloppina 40 v kirjoitti:
sitten 55 v naikkosen rakastajatar,himojen tyydyttäjä.Kyllä sitä sisään-ulos liikettä riitti.Ajatelkaa,55 v aviovaimo ei ollut kertaakaan saanut orgasmia miehensä kanssa,ollut naimisissa 30 v.Luulen hänen saaneen minulta noiden avioliittovuosien pettymyksen moninkertaisesti takaisin.Voi sitä vaikerrusta:
-ai,ai,ai!
-otanko pois?
-ei,ei,ei!
Että näin.rakastajatar, vaikka olet mies?
- elämme
olit kirjoitti:
rakastajatar, vaikka olet mies?
sellaisia aikoja että kaikki on vinksin vonksin, kaikki voi olla mitä vaan, vaikka rakastajattaria! Että, älä ihmettele.
- maija-inkeri
olisin halunnut että meilläkin olisi mennyt kuin teillä. Uskoisin että jos olisimme olleet yhdessä rakastelulomalla aika pian uudelleentapaamisen jälkeen olisin voinutkin unohtaa hänet. Juttu olisi silloin eletty niinkuin pitääkin. Nyt tämä vain jatkuu tekstiveistittelyinä ja harvoina romanttisina tapaamisina. Se, että joku tykkää ja ihailee antaa voimia, ja tämän takia minun on hyvin vaikea irrottautua tästä suhteesta koknaan. Yritän kovasti löytää jonkun joka olisi hyvä korvike ja saisin ajatukseni pois tästä miehestä.
- hah haa
elämme kirjoitti:
sellaisia aikoja että kaikki on vinksin vonksin, kaikki voi olla mitä vaan, vaikka rakastajattaria! Että, älä ihmettele.
olli vai elli? Voi teitä sekasi...ä!
- Sinun oma asia
maija-inkeri kirjoitti:
olisin halunnut että meilläkin olisi mennyt kuin teillä. Uskoisin että jos olisimme olleet yhdessä rakastelulomalla aika pian uudelleentapaamisen jälkeen olisin voinutkin unohtaa hänet. Juttu olisi silloin eletty niinkuin pitääkin. Nyt tämä vain jatkuu tekstiveistittelyinä ja harvoina romanttisina tapaamisina. Se, että joku tykkää ja ihailee antaa voimia, ja tämän takia minun on hyvin vaikea irrottautua tästä suhteesta koknaan. Yritän kovasti löytää jonkun joka olisi hyvä korvike ja saisin ajatukseni pois tästä miehestä.
Kuinka sitä tulet tänne kyselemään, provo taitaa olla kuten edellinen aloituksesi,
Rakastuminen ja rakkaus on hyvin henkilökohtaisia asioita, mieti hetki tykönäsi! - maija-inkeri
Sinun oma asia kirjoitti:
Kuinka sitä tulet tänne kyselemään, provo taitaa olla kuten edellinen aloituksesi,
Rakastuminen ja rakkaus on hyvin henkilökohtaisia asioita, mieti hetki tykönäsi!mitä tarkoitat. Eikö henkilökohtaisista asioista voi puhua?
- voi omista
maija-inkeri kirjoitti:
mitä tarkoitat. Eikö henkilökohtaisista asioista voi puhua?
asioistaan puhua. Onhan se tietysti kovin lapsellista täältä kysellä neuvoa mokomaan asiaan.Kunhan nyt aikuistut noin henkisesti, olet varmaan samaamieltä.
- ja täällä
maija-inkeri kirjoitti:
mitä tarkoitat. Eikö henkilökohtaisista asioista voi puhua?
kyselee lapsellisia,ilmeisesti olet jäänyt lapsentasolle kehityksessä, kukaan normaalisti aikuiseksi kehittynyt ei kysele toisilta omia tunteitaan ,kyllä jokainen tykönään tunteensa tietää niitä muilta kyselemättä, saa tietenkin täälläkin niitä kysellä mutta luulen sinun jäävän yksin eläjäksi, ei kulaan aikuinen mies ala lapsen kanssa elämään, hyväkseen voi käyttää.
- se on
pojankloppina 40 v kirjoitti:
-ai,ai,ai!
-otanko pois?
-ei,ei,ei!
Että näin.noin mullakin oli poikasena tämmöinen iäkkäämpi partneri. Sillä oli vähän väljä tuo römsä. Takaa päin naidessa sinne pumpaantui aina ilmaa, Mua aina ilkeytti kun sieltä tuli aiavan pieremissltä kuulostava ääni. Lopetin koko suhteen, Sitten löysin semmoisen tiukka pillun ettei millään meinannut saada vehjettä sisään.
- maija-inkeri
voi omista kirjoitti:
asioistaan puhua. Onhan se tietysti kovin lapsellista täältä kysellä neuvoa mokomaan asiaan.Kunhan nyt aikuistut noin henkisesti, olet varmaan samaamieltä.
en ikinä aikuistu. En halua tulla noin katkeraksi kuin sinä.
- älä välitä
maija-inkeri kirjoitti:
en ikinä aikuistu. En halua tulla noin katkeraksi kuin sinä.
Katkerat naiset taitavat olla epävarmoja omista liitoistaan. Jos menee hyvin, niin ei ole tarvetta käydä täysin tuntematonta naista mollaamaan keskustelupalstalla. Hyvää vuodenvaihdetta!
- "Reetta"
maija-inkeri kirjoitti:
ihailee ja tykkää,silti etsii (KORVIKETTA).Miust aika ala arvosesti sanottu.Kenestä oikeesti tykkää.
- aikuistua
voi omista kirjoitti:
nimenomaan, jos meikäläinen tuore 62 vee tapaisi jonkun ja nimenomaan ei entisen ihastuksen, menneitä ei kannata miettiä, johon voisi ihastua niin se se vasta olisi todella ihme, mutta kun en halua vanhaa ukkoa ristikseni niin parempi olla kaukana moisista paikoista joissa sellaista voisi ????? tapahtua.
- kirjoituksesi taas
se on kirjoitti:
noin mullakin oli poikasena tämmöinen iäkkäämpi partneri. Sillä oli vähän väljä tuo römsä. Takaa päin naidessa sinne pumpaantui aina ilmaa, Mua aina ilkeytti kun sieltä tuli aiavan pieremissltä kuulostava ääni. Lopetin koko suhteen, Sitten löysin semmoisen tiukka pillun ettei millään meinannut saada vehjettä sisään.
osoittaa sen, että et tiedä rakastelemisesta yhtään mitään, ressukka.
- Unreg.
se ikää katso, rakastuminenkaan. Mikä lie ollut esteenä, että ette saaneet elää sitä päätökseen? No, mitäpäs se oikeastaan minulle kuuluu...
- mummo minäkin
Kuten meirikki sanoi, että jos tunne olisi
molemminpuolista niin siinä unohtuisi avioliitto
ja muut esteet.
Tässä iässä jokainen tajuaa elämän rajallisuuden
ja tarttuu hetkeen ja nauttii siitä ja niin
tekisi tämäkin mies, jos rakkaudesta olisi
kysymys.
Paras katsoa totuutta silmiin: et kelvannut
40v sitten ja nytkin on ensimmäinen sija varattu.
Voi vain arvailla oletko ehkä toisella, kolmannella ehkä neljännellä sijalla. - ongelmia riittää
50 palstalla kerroit sokkotreffeistä, jotka meni pieleen ja kysyit neuvoa. Parisuhteessa yhdessä asuminenkin tuottaa sulle mietintää ja nyt vanha rakkaus.
Hah...nämä kaikki pitäisi olla jo itselle selvää pässinlihaa tuossa iässä eli taidat todellakin vain provota. Tuskin nyt tynnyrissäkään olet elämäsi reilut 60v asunut.
Ei kukaan miltään palstalta pystyisi minua tunneasioissani neuvomaan. Se olen MINÄ joka itse itseäni neuvon.
terv. 2vuotta vielä ja sitten 60vuotias nainen - kohteisiin
Rakastukaa ja ihastukaa ,, mutta vaihtakaa
kohteita minkään ei pidä olettaa olevan ikuista.
Elämäkään ei sitä ole , joten iloa elämään- Tuhmeili Tallukka
taitaa olla kahden pee...välistä huumaa.? Oli ikä mikä hyvänsä
- Kateellisena
Tuhmeili Tallukka kirjoitti:
taitaa olla kahden pee...välistä huumaa.? Oli ikä mikä hyvänsä
Voi miten kateellisena mietinkään kuinka saat yksimielisiä neuvoja ongelmaasi...
Olkoon Uusi
vuosi2009 silti sinulle Lempeä!...
* - elä ja anna muiden elää
Kateellisena kirjoitti:
Voi miten kateellisena mietinkään kuinka saat yksimielisiä neuvoja ongelmaasi...
Olkoon Uusi
vuosi2009 silti sinulle Lempeä!...
*todella tuomita varatun kanssa tapailusta,aina ei haluta parisuhdetta,näin se on nykyisin ja on ollut ennenkin.
Uskollinen mies,aika harvinainen taitaa olla.
Tuo orgasmijuttu vielä,miten miehet uskoo kaiken,kun naiset osaa niin hyvin teeskennellä,jos aito juttu,ei silloin puhuta ja anneta ohjeita :)))) - Elämän
elä ja anna muiden elää kirjoitti:
todella tuomita varatun kanssa tapailusta,aina ei haluta parisuhdetta,näin se on nykyisin ja on ollut ennenkin.
Uskollinen mies,aika harvinainen taitaa olla.
Tuo orgasmijuttu vielä,miten miehet uskoo kaiken,kun naiset osaa niin hyvin teeskennellä,jos aito juttu,ei silloin puhuta ja anneta ohjeita :))))On kyllä elämässä jokin pahasti väärinymmärretty, jos vain rakkaussuhteesta elämänsisältö haetaan. Sanonko suoraan, että vittu on pään paikalla.
- leila-mlä
ovat nuo rakkauasiat, jotka voivat säilyä vuosikymmeniä, mutta voivat nopeasti haihtua poiskin.
Kauempaa ja usein pidemmän ajan kuluttua asiat näkee selvemmin...minulle sanottiin aikanaan niin, ja se pitänee paikkansa.
Hanki itsellesi miesystävä...silloin olette ns. samalla viivalla, etkä ole hänen "toinen naisensa".
Silloin hän on sinun "toinen miehesi".
Samalla mitalla hänelle, kuin sinun on täytynyt nieleksiä hänen sanojaan ja tekojaan. :)- mistähän
minäkin löytäisin vielä rakkautta...minä 60v nainen, jota sanotaan että olet vasta 50v!
Olin Kuntolaitoksessa firmalta saamassani lahjassa lomalla siskoni kanssa, hän 66v ja meitä luultiin, että olen äitini kanssa siellä!
Häh? Ihmettelin sanojilleni!
No saimme kyllä tanssia molemmat, mutta...
Niin, olisi mukavaa löytää miespuolista edes ystävää jostain!
Mutta kun en osaa etsiä..netistä löytyisi, mutta epäilyttää...
mitä sieltä löytyy sittenkin...siis nykyaikaan,,,? - "Reetta"
mistähän kirjoitti:
minäkin löytäisin vielä rakkautta...minä 60v nainen, jota sanotaan että olet vasta 50v!
Olin Kuntolaitoksessa firmalta saamassani lahjassa lomalla siskoni kanssa, hän 66v ja meitä luultiin, että olen äitini kanssa siellä!
mitä sieltä löytyy sittenkin...siis nykyaikaan,,,?jos olen liikentes,41v-tyttäreni kanssa.Meitä luullaan sisaruksiksi... Kun näit,enemmä ja vähemmä
vihnees,saattapi olla,mielisteliöt... - voi, olivat
"Reetta" kirjoitti:
jos olen liikentes,41v-tyttäreni kanssa.Meitä luullaan sisaruksiksi... Kun näit,enemmä ja vähemmä
vihnees,saattapi olla,mielisteliöt...just keväällä täyttäneet itse, naiset 50v ja he ihmettelivät ja luulivat että äiti ja tytär ovat kuntoutuksessa yhdessä ja päivällä ja todella selvinpäin;-)naiset olivat!
Sorry vaan, ja ihmettelivät, miten voi saada synttärilahjaksi firmalta tällaista kun he olivat saaneet keväällä vain prinikan ja rusetin!?!
No, mä sain mitä pyysin kun kysyivät vaihtoehtoa!Ja siskoni halusin mukaan, hän omilla maksuillaan oli siellä! - kyllä suomessa
mistähän kirjoitti:
mitä sieltä löytyy sittenkin...siis nykyaikaan,,,?höynäytettäviä naisparkoja piisaa!!!!!!! Katso peiliin niin kauan että toteat totuuden, AINA joukossamme on ystävällisiä, kohteliaita, ja niitä joilla on tapana AINA imarrella tai sanoa jotain kohteliasta kanssa ihmisille, noita kohteliaisuuksia saa meistä naisista IHAN JOKAINEN ei niissä mitään ihmeellistä oo ,tärkeintä on ihmisen henkinen tasapaino ja ikääntyminen on normaalia ,emme voi takertua nuoruuteen , mutta elää voimme täysi painoiseti ja otta elämä vastaan sellaisenaan kun se vastaan tulee, turhat kuvitelmat kannattaa heittää.
- *Kun kohteliaisuus...
kyllä suomessa kirjoitti:
höynäytettäviä naisparkoja piisaa!!!!!!! Katso peiliin niin kauan että toteat totuuden, AINA joukossamme on ystävällisiä, kohteliaita, ja niitä joilla on tapana AINA imarrella tai sanoa jotain kohteliasta kanssa ihmisille, noita kohteliaisuuksia saa meistä naisista IHAN JOKAINEN ei niissä mitään ihmeellistä oo ,tärkeintä on ihmisen henkinen tasapaino ja ikääntyminen on normaalia ,emme voi takertua nuoruuteen , mutta elää voimme täysi painoiseti ja otta elämä vastaan sellaisenaan kun se vastaan tulee, turhat kuvitelmat kannattaa heittää.
En kyllä usko minäkään, muutamat miehet kyllä menevät kohteliaisuuksissa liiallisuuteen ja herkälle ihmiselle se on tosi!!
Ihmetellä täytyy, en usko kyllä. - ha,hah,haaa
*Kun kohteliaisuus... kirjoitti:
En kyllä usko minäkään, muutamat miehet kyllä menevät kohteliaisuuksissa liiallisuuteen ja herkälle ihmiselle se on tosi!!
Ihmetellä täytyy, en usko kyllä.se johtuu,mitä vanhemmaksi tulen,sitä enempi saan kuulla:oletpas nuoren näkönen ja kohta perään kysytään,saatko eläkealennuksia jo mistään.
Vaivaudun lähinnä sillä ikäni ja näköni ei ole minulle ongelma. - Hyi olkooooon!
*Kun kohteliaisuus... kirjoitti:
Ihmetellä täytyy, en usko kyllä.Parisuhteessa vaikeuksissa olevia neuvotaan, ja oma elämäkin taitaa olla kiikun kaakun.
Kun niillä joilla ei mene hyvin tai menee hyvin huonosti, siihen ei tavallisen maallikon neuvot tehoa kuin lapseen. Pitää tietää pitkältä asoita ja tuntea todella hyvin osapuolet. Että tulee oma elämän tiukkavaihe mieleen näistä ohjeistuksista,,,tee niin ja näin ja sitten,,sitten se on niin ja niin,
Herkkäuskoisia jymäytetään. - maija-inkeri
Hyi olkooooon! kirjoitti:
Parisuhteessa vaikeuksissa olevia neuvotaan, ja oma elämäkin taitaa olla kiikun kaakun.
Kun niillä joilla ei mene hyvin tai menee hyvin huonosti, siihen ei tavallisen maallikon neuvot tehoa kuin lapseen. Pitää tietää pitkältä asoita ja tuntea todella hyvin osapuolet. Että tulee oma elämän tiukkavaihe mieleen näistä ohjeistuksista,,,tee niin ja näin ja sitten,,sitten se on niin ja niin,
Herkkäuskoisia jymäytetään.tulee paljon, mutta ei niistä todellakaan ole paljon hyötyä. Mielestäni ne vastaukset joissa ihmiset kertovat omista kokemuksistaan on tosi mielenkiintoisia ja antaa vertailupohjaa omille kokemuksille. Täällä netissä on se hyvä puoli että voi puhua täysin nimettömänä. Voi sanoa sellaista mitä ei voi tai uskalla sanoa omalla nimellä.
- olevan 60+
maija-inkeri kirjoitti:
tulee paljon, mutta ei niistä todellakaan ole paljon hyötyä. Mielestäni ne vastaukset joissa ihmiset kertovat omista kokemuksistaan on tosi mielenkiintoisia ja antaa vertailupohjaa omille kokemuksille. Täällä netissä on se hyvä puoli että voi puhua täysin nimettömänä. Voi sanoa sellaista mitä ei voi tai uskalla sanoa omalla nimellä.
suurin ongelma tuo parisuhde tai sen olemattomuus.Myöhäistä se on enää 60 aloittaa vakituista rakastelusuhdetta (ei rakkaussuhdetta).Miksi ostaa enää koko lehmää kun maitoa saa litroittainkin.
Äitini on 88 ja elelee eräässä palvelutalossa,jossa on arkipäivää siellä,että vanhukset hakevat vielä seksisuhdetta,niin miehet kuin naisetkin,aika vonkaamista kuulema.
Toivottavasti tuo maijainkeri saa nopeasti vaki panosuhteen,niin loppuu tuo vankaaminen täällä 60 sivulla. - oikeasi,
olevan 60+ kirjoitti:
suurin ongelma tuo parisuhde tai sen olemattomuus.Myöhäistä se on enää 60 aloittaa vakituista rakastelusuhdetta (ei rakkaussuhdetta).Miksi ostaa enää koko lehmää kun maitoa saa litroittainkin.
Äitini on 88 ja elelee eräässä palvelutalossa,jossa on arkipäivää siellä,että vanhukset hakevat vielä seksisuhdetta,niin miehet kuin naisetkin,aika vonkaamista kuulema.
Toivottavasti tuo maijainkeri saa nopeasti vaki panosuhteen,niin loppuu tuo vankaaminen täällä 60 sivulla.voi olla toisen väärä.
Jos sinä et halua, läheisyyttä, välittämistä, huolenpitoa, tuntea olevasi maailman tärkein jollekin, saada ja antaa, myös sexsiä, niin eihän se kaiketi sinulta ole pois, jos joku toinen haluaa?
Läheisyyden tarve on jo syntyvällä pienokaisella, samoin ehtoopuolella, eihän se meistä mihinkään häviä. - Ärrrsyttää
ha,hah,haaa kirjoitti:
se johtuu,mitä vanhemmaksi tulen,sitä enempi saan kuulla:oletpas nuoren näkönen ja kohta perään kysytään,saatko eläkealennuksia jo mistään.
Vaivaudun lähinnä sillä ikäni ja näköni ei ole minulle ongelma.tuo nauraminen!
Jää sellainen kuva että joku akka menne veuhtoo jatkuvasti suu auki, kitalaki näkyen.
- ollut yksin.
Mutta en vois kuvitellakkaan että jonkun toisen vaimoa alkaisin haikaileen.En edes häntä jonka
kanssa nuorena seurustelin ja hän oli ensimmäinen suuri rakkauteni.Joku roti pitää olla,vaikka yksin ei ole kiva. - oletkoIlmainenIloNainen
En. Lukenut ketjua,mutta mieleeni tuli varoitus:
Jos sinä sitoudut suhteeseen varatun miehen kanssa, menetät mahdollisuuden jonkin uuden arvokkaan parisuhteen syntymiselle. Vietät luultavasti loppuelämäsi yksin ja viihdytät vai välillä varattua miestä, jota leikkiminen ja sinun ihastuksesi piristää. Hän alkaa pitää sinua itsestään selvänä palvelijana, joka on aina valmiina odottamassa, ja mies vain ilmoittaa, kun häntä huvittaa. Sinä tarjoat hänelle monenlaisia palveluksia ilmaiseksi, ja mies käyttää hyväkseen sinua, tarjoilua ja palveluksiasi.- Kortsut.laukussa
Niin ja ei pidä unohtaa että sukupuolitaudit kuten HIV on lisääntynyt huomattavasti 50-60-vuotiaiden joukossa. Luin just lehdestä. Niin että kordareita tarvitaan edelleen vaikkei enää raskauden ehkäisyyn.
Kyssäri: nainen tai mies, onko sinulla kortsupaketti mukana jos olet "sillä mielellä" liikenteessä?
- MitenKäviOnnistuiko
Onpas VANHA JUTTU. Turhaan enää neuvoja annetaan. Voisi kysyä, miten suhteelle kävi.
- eioleolemassa
En oikein usko. Kurjaa on ihmisen elämä. Jos ajattelle esim. Aurora Karamzin, niin rakastettu kuoli ennen kuin menivät naimisiin, meni toisen kanssa naimisiin kehoitettuna ja mies kannettiin paareilla kirkkoon ja sittemmin kuoli ja kolmannellekin kävi nopea noutaja. Liekö ensimmäinenkään ollut rakkautta?
- lopeta-heti-höpötys
alottajalle :
Älä höpötä,
haikaile meneisyyden perään,
miehellä on oma perhe vaimo ja oma elämä elettävänään lasten ja lastenlsastensa kanssa,
älä yhtään yritäkkää sotkea heidän elämäänsä enään näin tunkeutumalla miehen elämään,
haluatko kiusata ja saada vaikeuksia kyseisen miehen vaimon elämään,
haluatko heille vaikeuksia, olet tyhmä ja röyhkeä jos tunkeudut eidän elämäänsä,
etsi joku joka on vapaa ja haluaa vielä rakentaa yhteistä elämää,
vaikka vain ystävinä, - HcÖcLcMcÖcJcÄcKcÖ
Joo-pa joo. Joku palstalainen on kaivanut viestin 10 vuoden päästä esille ja alkaa neuvoa aloituksen kirjoittanutta ihmistä. Kuka kummassa kuvittelee, että tilanne olisi säilynyt samana koko 10 vuoden ajan?
- Heikunkeikku
Minusta olisi ollut järkevämpää siirtää tämä aloitus 70 -palstalle.
Tämän aloituksen tekijä on nyt 70 ikäinen.
Jos kovin utelututtaa, niin voisi huhuilla seitsenkymppisissä, että huhuu onks täälä tämmöstä tyyppiä kirjottelemassa ja miten män tän naimisissa olevan miehen kans.
Mutta jos Oikein järkevä tahtoisi olla, niin sitten jättäisi nostelematta 10 vuotta vanhoja aloituksia ylös.
Ei pennin vertaa hyötyä vanhojen aloitusten nostelemisessa."Heikunkeikku"
Eiköhän kuulu jo 80 .
Sen-verran lapsellista on aloituksen kielen- ja ajatusten-käyttö.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Eiköhän kuulu jo 80 .
Sen-verran lapsellista on aloituksen kielen- ja ajatusten-käyttö.
H.En tiedä kuuluisiko 80 , mutta ei ainakaan tänne.
Pistää aina vihaksi, kun huomaan jonkun ylös nostetun iankaikkisen vanhan aloituksen. - valaistuin
Heikunkeikku kirjoitti:
En tiedä kuuluisiko 80 , mutta ei ainakaan tänne.
Pistää aina vihaksi, kun huomaan jonkun ylös nostetun iankaikkisen vanhan aloituksen.Ihanko oikeasti pistää vihaksi?
Jessus teittii palstafriikkii 😂 kyl tää on teille tärkiää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716